כל מה שמעניין במקום אחד

מי אמר פנקייק משודרג ולא קיבל?

אחד ממאכלי הבוקר הנפוצים ביותר ברחבי העולם הוא הפנקייק. ניתן למצוא אותו באלפי גרסאות, מוגש שונה ממדינה למדינה ועם טעמים המזוהים עם החך המקומי. יחד עם זאת ישנן כמה מדינות, שבהן תוכלו למצוא את הגרסה המקורית שכל כך אהובה עלינו. הפנקייק הוא מאכל די פשוט שמבוגרים וילדים נהנים ממנו כאחד. המרקם הבצקי שלו משתלב באופן מופלא על שלל תוספות כמו ממרח שוקולד, דבש וגם סירופ מייפל. וגם את המתכון הבסיסי שלו ניתן בהחלט לשדרג ולהפוך אותו מפנקייק רגיל ופשוט למעניין ומושך יותר.

 

נתחיל מהבסיס

מרכיביו של כל פנקייק הם בסיסיים למדי, יש בו קמח, חלב, ביצים, סוכר, תמצית וניל ומעט חמאה או שמן לטיגון. את הבלילה יש לערבב היטב כך שלא יישארו בה גושים ולצקת לתוך המחבת. יש לטגן אותו קלות משני צידיו וזהו, יש לכם פנקייק מוכן. אך כיוון שאנו עוסקים בשדרוגים, כך תעשו זאת:

 

מוסיפים פירות לתוך הבלילה

אם יש לכם בבית בננות בשלות או אוכמניות טריות, תוכלו לשלב אותם בתוך הבלילה של המתכון ולקבל פנקייק בטעמי בננות עדינים או פנקייק בגוון סגלגל שבו משולבות האוכמניות. אם אתם לא חובבים של טעמים מתוקים במיוחד לא תצטרכו להוסיף על הפנקייק שלכם דבר, אך אם חשקה נפשכם במעט גוון מתוק תוכלו להוסיף מעליו מעט דבש, סילאן, טחינה עם קינמון, שמנת חמוצה עם רסק תפוחים וליהנות משילובים טעימים במיוחד. מי שרוצה יכול לשדרג את הפנקייק גם עם אגוזים ושקדים בתוך בלילת הבננות וליהנות משילוב מוצלח במיוחד.

 

פירות טריים

גם לעטר את הפנקייק שלכם עם מיטב פירות ארצנו יכול רק להוסיף ולשדרג את טעמיו. תוכלו לחתוך אפרסקים לפלחים וגם נקטרינות, להוסיף ענבים מתוקים, חתיכות של מנגו מתוק ועסיסי וגם אגסים בשלים. אם אתם בעונת החורף תוכלו לשלב עימו אשכולית אדומה או חתיכות של תפוז ריחני, אפרסמון כתמתם, קיווי וכמובן תותים טריים טעימים. תוכלו לערום לצד הפירות הללו הר קטן של קצפת אוורירית ולשלב אותה יחד עם הפירות, ומעליה תוכלו ליצוק מעט דבש או סירופ מייפל.

פנקייק טבעוני מעולה

גם טבעוניים יכולים ליהנות כיום מהמאכל המצוין הזה הכולל ביצים וחלב. כל שעליכם לעשות הוא להחליף אותם בתחליפים הזמינים לכם כגון משקה סויה, שיבולת שועל או חלב שקדים, להוסיף מעליו סירופ מייפל אורגני ואפילו לעטר אותו עם פירות יבשים.

 

פנקייק שוקולד צ'יפס

האמת שהשילוב של שוקולד צ'יפס בתוך הפנקייק הוא לא פחות מגאוני. נטיפי השוקולד שכולנו אוהבים ומכירים מהעוגיות, מחמיאות מאוד לבלילת הפנקייק. כך בכל ביס וביס שאתם אוכלים כבר יש טעמי שוקולד טעימים ואין צורך להוסיף עליו סירופ שוקולד או כל ממרח שוקולדי אחר. מי שאינו חובב של טעם השוקולד החום הרגיל מוזמן בהחלט להשתמש בשוקולד צ'יפס הלבן וליהנות מהשוקולד בטעמים האהובים עליו. לשוקולד הלבן טעם עדין ושונה מזה של החום וגם הוא משתלב באופן מושלם עם הבלילה.

 

פנקייק שוקולד

מי שרוצה ליהנות מפנקייק שכולו שוקולד מוזמן להוסיף לתוך הבלילה הבסיסית אבקת שוקולית או לטעמים עמוקים יותר – אבקת קקאו. כעת יצא לכם פנקייק שוקולד מדהים שתוכלו להתענג על כל ביס וביס. למכורי השוקולד נמליץ להמיס שוקולד חלבי עם מעט שמנת ולהכין גנאש משוקולד חלבי, וגם גנאש משוקולד מריר ולהמיס גם שוקולד לבן ולשלב את כל השלושה על גבי פנקייק השוקולד שלכם. ולמגזימים ממש, פזרו גם כדורי קליק.

אז מה היה לנו בכתבה: