כל מה שמעניין במקום אחד

בחירת קונספט לאירוע חברה

כאשר מתכננים אירוע חברה, בחירת הקונספט לאירוע זו אחת ההחלטות החשובות והמרכזיות ביותר. הקונספט הוא הרעיון המרכזי וסביבו נבנה כל האירוע. הוא קובע את הטון, מגדיר את מצב הרוח והאווירה, משפיע על העיצוב ועוזר להעביר את המסר טוב יותר למשתתפים, לכן חשוב להשקיע ולבחור את הקונספט המתאים.

 

אילו סוגי אירועי חברה יש שם בחוץ?

ישנם סוגים שונים של אירועי חברה וכל אירוע חברה עשוי לדרוש קונספט מעט שונה. בין הסוגים הנפוצים ביותר ניתן למצוא כנסים, השקות מוצרים, אירועי גיבוש צוותים, תערוכות, ארוחות ערב ועוד.

הסיבה שכל סוג של אירוע דורש קונספט שונה היא שלכל אירוע יש אופי שונה ומטרות אחרות. לדוגמה, כנס עשוי לדרוש קונספט שמעודד למידה ומעורבות בקרב המשתתפים, בעוד שהשקת מוצר עשויה לדרוש קונספט אשר שם את המוצר במרכז ומדגיש את התכונות שלו, כמו גם את מאפייניו הייחודיים.

 

למה חשוב לבחור קונספט לפני שניגשים להפקה?

אחד השלבים הראשונים בכל הפקת אירוע חברה יהיה לבחור את הקונספט, וזהו שלב חשוב, מכיוון שהקונספט מגדיר את הכיוון ואת הלך הרוח של האירוע כולו. מעבר לכך, הקונספט משפיע על אספקטים שונים של תכנון האירוע כמו למשל על בחירת המיקום, העיצוב, תכנון התאורה, התוכן לאירוע, האוכל שיוגש ושלל אלמנטים שתורמים להצלחתו.

לדוגמה, קונספט אשר שם דגש על טכנולוגיה עשוי לדרוש עיצוב מתקדם וחדשני, בעוד שקונספט המתמקד בקיימות עשוי לדרוש אלמנטים טבעיים כגון צמחים וחומרים ידידותיים לסביבה. הקונספט הנבחר גם יכול להשפיע על בחירת המזון והמשקאות. למשל, אם בחרתם בקונספט של מטבח בינלאומי עליכם לבחור בקייטרינג בעל ניסיון במטבחים מגוונים.

ולבסוף, קונספט שנבחר היטב יכול גם להגדיל את רמת המעורבות של המשתתפים באירוע, ליצור עבורם חוויה בלתי נשכחת ולהשיג את המטרות שעבורן האירוע תוכנן מלכתחילה.

 

דוגמאות לקונספטים מקוריים

קונספט יוגדר כמקורי כל עוד לא נעשה בו שימוש בעבר, או לחלופין, לא נעשה בו הרבה שימוש. מקוריות יכולה לבוא לידי ביטוי גם בפרשנות מחודשת לקונספט קיים ואהוב, כאשר מתכנני האירוע יכולים לספוג השראה ממגמות עדכניות, מערכי החברה או ממסרים ייחודיים שרוצים לקדם. למשל אם חברה מסוימת מתמחה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, היא יכולה להשתמש במציאות מדומה כדי להציג את מוצריה, או למשל לבחור בקונספט ירוק ובר קיימא, כדי ליישר קו עם ערכים סביבתיים.

אם אתם מחפשים קונספט מקורי לאירוע חברה יש המון אפשרויות שעומדות לרשותכם. תוכלו למשל לתכנן אירוע אשר מבוסס על פורמט טלוויזיוני מצליח ופופולרי דוגמת אירוע הזמר במסכה שהפיקה חברת BY הפקות עבור אירוע של חברת סייברארק.

ניתן ליצור קונספט של חדר בחירה ולעצב את האירוע כל שישלב אתגרים, חידות ומכשולים הספציפיים לחברה. קונספט מקורי נוסף יהיה אירוע בר קיימא אשר יכול להתקיים בלוקיישן טבעי ולכלול אלמנטים כמו קייטרינג טבעוני ואורגני, חומרים ממוחזרים ושלל פעילויות שתואמות לנושא המרכזי.

אם אתם רוצים להפיק אירוע קידום מוצרים עכשווי וייחודי תוכלו ליצור חוויית פופ אפ, ולהקים חלל זמני המציג מוצרים או שירותים ספציפיים לזמן מוגבל. ניתן לעצב אירוע אינטראקטיבי וסוחף במיוחד, אשר מציע למשתתפים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. תוכלו ליצור טורניר ספורט, חופשת משפחות, וכמובן שהאפשרויות אינסופיות וחברת הפקות מקצועית יכולה לעבוד יחד אתכם כדי ליצור עבורכם קונספט מקורי שמתאים למטרות ולערכי החברה שלכם.

 

תמיד כדאי לשתף פעולה עם מומחים בתחום

אם אתם מעוניינים לבחור בקונספט מקורי, תוכלו לשכור את שירותיה של חברת הפקות מקצועית לתכנון האירוע. חברת הפקות מנוסה יכולה לעבוד יחד אתכם כדי לפתח קונספט המתאים למותג, למסרים ולמטרות של החברה. היא גם יכולה לספק לכם אפשרויות בחירה והצעות שונות אשר מבוססות על הניסיון שלה ועל המגמות העדכניות, או על מחקר של קהל היעד.

וכמובן שלחברה מקצועית יש את כל הידע, הכלים, המומחיות והמשאבים כדי ליצור חוויה ייחודית התואמת לקונספט הנבחר, תוך התמקדות בהיבטים הטכניים והלוגיסטיים של הפקת האירוע.

 

אז בואו נסכם

בחירת הקונספט זהו חלק מכריע וחשוב בתכנון אירוע חברה. הקונספט קובע את הטון, משפיע על מצב הרוח והאווירה ועוזר להעביר את המסר בצורה הרבה יותר ברורה. כאשר אתם עובדים עם חברה מקצועית להפקת אירועים, תוכלו לפתח קונספט מקורי המתאים ליעדי ומטרות החברה, ליישם אותו בהצלחה לאורך שלבי התכנון וההפקה, ליצור חוויה שכולם ידברו עליה, ולא פחות חשוב – להשיג את מטרות האירוע!

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »