כל מה שמעניין במקום אחד

מכונות קפה אוטומטיות – כל החידושים בתחום

מכונת הקפה נמצאות איתנו כבר מעל ל-100 שנים והן מעניקות לנו את הטעם הממכר שכולנו כל כך אוהבים. מאז שהומצאה המכונה הראשונה נעשו שינויים רבים במכונות ואם בעבר אפשר היה לשתות קפה איכותי רק בבית קפה בו עבדו מומחים בתחום, היום אפשר למצוא מכונות קפה אוטומטיות מעולות לשימוש ביתי ומשרדי.

מכונות הקפה עברו בשנים האחרונות מהפכה של ממש. הן הרבה יותר מדויקות כשהדבר מתבטא בטמפרטורה, כמות הקפה הנמזג, בעבודה שאנחנו נדרשים לעשות ובביצוע קבוע לאורך זמן. היום אפשר להוציא ממכונות קפה אוטומטיות מספר גדול של כוסות קפה, אחת אחר השנייה כשכל אחת מדויקת כמו קודמתה. הביצועים הטכניים גבוהים לא רק במכונות הנמצאות בבתי הקפה אלא גם במכונות המשרדיות והביתיות. אנחנו אוהבי קפה ולכן פנינו לחברת קרמה+ וזאת כדי לשמוע על כל החידושים בתחום.

כנסו למבחר מכונות קפה אוטומטיות >>>

מכונות קפה אוטומטיות גם לבית ולמשרד

אם בתחילת הדרך מכונות האספרסו שימשו רק לצרכים המוניים ואפשר היה למצוא אותן בבתי קפה שהתמחו בתחום, היום אנחנו יכולים לראות מכונות אוטומטיות המתאימות לבית ולמשרד. המכונות השונות עומדות במספר פרמטרים אשר מאפשרים לנו ליהנות מטעם של קפה איכותי בכל רגע ביום.

המכונות מחממות את המים לטמפרטורה קבועה ואחידה, הן מוזגות את כמות הקפה המדויקת עם יכולת שליטה שלנו וחלקן גם טוחנות את הקפה במקום. לצד האיכות של הקפה המכונות הפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח שלנו והיום אפשר לראות כמעט בכל בית מכונה שעומדת על השיש כך שכשאנחנו מדברים על פיתוחים אנחנו מדברים גם על אסתטיקה.

קפה משובח בלחיצת כפתור

הכנת הקפה השתנתה לחלוטין והיום אפשר ליהנות בכל יום מקפה משובח בלחיצת כפתור. מכונות קפה ביתיות כדוגמת Delonghi Dinamica ECAM 350.15.B מושלמת לאוהבי האמריקנו והאספרסו בלחיצת כפתור. מנגנון החליטה מבטיח טריות וארומה מושלמת עם אפשרות להכין כוס אחת או שתיים בו זמנית. המכונה קומפקטית, מצג ההפעלה ברור והיא מציעה גם אופציה להקצפת חלב.

דוגמה נוספת היא Melitta Caeefo Solo האוטומטית. המכונה קומפקטית, מעוצבת להפליא, מצוידת בפונקציה ייחודית של שטיפת הקפה טרם החליטה, מה שמשיג טעם עוצמתי ועשיר. לוח ההפעלה של המכונה ברור, קל להפעיל אותה וניתן להפיק כוס או שתי כוסות קפה בכל לחיצת כפתור.

טחינה טרייה לפני הכנת הקפה

מכונות קפה אוטומטיות יכולות לבצע את הטחינה במקום כך שכל כוס קפה תהיה תמיד טרייה. לכל מכונה מכל בגודל שונה ואת הפולים שאינם בשימוש רצוי לשמור בקופסה אטומה ועדיף באריזת וואקום. מכונת Delonghi ECAM 250.33.TB היא דוגמה נהדרת אשר מציעה טריות, טחינה במקום ואחסון של עד 2 ק״ג קפה.

עוד דוגמה טובה היא Nivona CafeRomatica NICR 790 המציעה תהליך של טחינה שקטה ומציעה תכנות לעד חמישה משתמשים שונים כך שכל אחד בבית או במשרד יכול לשתות את הקפה המדויק מבחינתו בדיוק כפי שהוא אוהב, פעם אחר פעם.

הקצפה להכנת קפוצ׳ינו

התפתחות בעולם הקפה אינה מתמקדת רק באספרסו כשהקפוצ׳ינו זוכה לפופולאריות גבוהה. מכונת הקפה Gaggia New Classic Tuxedo Black היא דוגמה מצוינת למכונת קפה איכותית מגוף נירוסטה איכותי ומקציף חלב איכותי ומהיר שמתאפיין בקלות הניקיון והתחזוקה הפשוטה שלו.

מכונה אוטומטית נוספת שעונה על הדרישה ומוציאה כוס קפוצ׳ינו נפלאה אחת אחר השנייה היא Delonghi ECAM 290.61.B אשר מגיעה עם מכל חלב ומקציף אוטומטי. כלומר, אין צורך לבצע פעולות מיוחדות אלא רק למלא את המכל בחלב האהוב ופשוט ליהנות מקפוצ׳ינו.

עיצוב ומסך תצוגה

אין כל ספק, מבט על מכונות הקפה האוטומטיות מראה את השינוי העיצובי שהן עברו לאורך השנים. היום אפשר לראות מכונות בגדלים שונים כשחלק מתאימות למטבחים קטנים וחלק לגדולים. מכונת הקפה האוטומטית Nivona CafeRomatica NICR 795 היא אחת מהמתקדמות הכוללת מטחנה שקטה, שליטה ברמת החוזק של הקפה, מערכת הקצפה ועוד. כל זאת בעיצוב מודרני מרשים וגודל קומפקטי שהופך אותה למתאימה לכל מקום.

דוגמה למכונה נוספת היא Melitta Avanza Series 600 שמגיעה בעיצוב מתקדם, פאנל שימוש ברור ופשוט ליישום, מקציף, טחינת פולים ואפשרות למזיגת שתי כוסות קפה בו זמנית. זוהי עוד מכונה שמביאה את כל החידושים בתחום במקום אחד כשהתוצאה היא קפה משובח, בעוצמה מדויקת, הפעלה וניקוי פשוט.

הסצנה מתרחבת. אם בעבר, אנשים היו מצטיידים במכונת קפה איכותית ומקצועית לבית כסמל סטטוס, היום, כבר מדובר באיכות חיים. יותר ויותר אנשים עושים זאת רק בשם החיפוש אחר ספל הקפה המושלם – וכבר לא מוכנים להתפשר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

איך לשמור על חדר ילדים מסודר תמיד?

חדר מסודר אינו רק נעים לעין, אלא מדובר על שגרה שמעניקה תחושת ארגון ואחריות עבור הילדים. כל הורה יודע ששמירה על חדר ילדים מסודר ונקי הוא הישג כמעט בלתי אפשרי, כי לעיתים נראה שלצעצועים, ספרים ובגדים יש חיים משלהם כשהם מפוזרים כל הזמן בכל רחבי החדר.

קרא עוד »