כל מה שמעניין במקום אחד

פירסינג בטראגוס הוא פירסינג שעובר דרך הסחוס ממש מעל פתח תעלת האוזן

הטראגוס הוא חתיכת סחוס קטנה ומשולשת השוכנת ממש מול תעלת האוזן. יש לו תפקיד בהגנה על תעלת האוזן מפני חיידקים וחלקיקים זרים אחרים. יש לו גם תפקיד חשוב בשמיעה.

ייתכן שיש זיהום או פציעה בטראגוס שעלולים להוביל לכאב, נפיחות ותסמינים אחרים. במקרים אלו, חשוב לפנות לרופא בהקדם האפשרי כדי שיוכל לספק אפשרויות טיפול.

הטראגוס הוא דש הסחוס הקטן שמבצבץ מחזית האוזן. הוא ממוקם בשקע מול תעלת האוזן. הטראגוס משמש לשיכוך ושליטה בגלי קול לפני שהם נכנסים לתעלת האוזן.

ניתן להשתמש בטראגוס ההחלמה לטיפול באלה שהאוזן החיצונית שלהם הוסרה או נפגעה בתאונה או ניתוח, כמו חולי סרטן שעברו אוזן אחת או שתיים.

טראגוס ההחלמה הוא הסוג הנפוץ ביותר של פירסינג בטראגוס. זהו פירסינג משטח שעובר דרך הסחוס בחלק העליון של האוזן.

זמן ההחלמה עבור פירסינג טראגוס יהיה תלוי איך הגוף שלך מגיב אליו. יש אנשים שמתרפאים מהר ואחרים לוקח יותר זמן. באופן כללי, לוקח כשבועיים עד שפירסינג חדש ירפא ויהיה שוב בריא לחלוטין.

חשוב לשמור על הפירסינג נקי ויבש כדי למנוע כל סיכוי לזיהום או גירוי. כמו כן, עליך להימנע מענידת עגילים באותו מקום מכיוון שהדבר עלול לגרום לגירוי או נזק לרקמת הריפוי שלך.

שחזור אוזני טראגוס הוא ניתוח שחזור שניתן לבצע באוזן כדי להחליף את הטראגוס. הטראגוס הוא דש העור הקטן המכסה את הכניסה לתעלת האוזן. אם דש עור זה ניזוק או הוסר, ניתן להחליפו על ידי ניתוח שחזור.

הליך זה נעשה לרוב על ילדים שעברו תאונות עם האוזניים שלהם ומבוגרים שאיבדו חלקים מאוזניהם עקב פציעה או סרטן.

טראגוס הוא סחוס שנמצא על האוזן החיצונית. זה נקרא גם אנטיטראגוס. יש שני טראגי בכל אוזן והם משמשים להגנה על תעלת האוזן מפני אבק וחפצים זרים אחרים. זמן ההחלמה של פירסינג בטראגוס הוא כ-3 חודשים לפני שניתן יהיה למתוח אותו שוב.

טראגוס ההחלמה הוא האזור הקטן והמשולש של העור ליד פתח האוזן. זה נקרא טראגוס כי הוא דומה לקקטוס שנקרא "טרגודה".

טראגוס ההתאוששות הוא חלק חשוב מהאוזן לשמיעה ולוודא שהמים לא ייכנסו לתעלת האוזן שלך.

טראגוס ההחלמה הוא הליך שנעשה כדי לתקן תנוך אוזן קרוע. ניתוח זה יכול להיעשות על אחת או שתי האוזניים. זמן ההחלמה לניתוח זה משתנה מאדם לאדם, אך בדרך כלל לוקח למטופל כשבועיים להחלים לחלוטין.

טראגוס החלמה הוא הליך שנעשה כדי לתקן תנוך אוזן קרוע.

ניתוח זה יכול להיעשות על אחת או שתי האוזניים.

זמן ההחלמה לניתוח זה משתנה מאדם לאדם, אך בדרך כלל לוקח למטופל כשבועיים להחלים לחלוטין.

הטראגוס הוא מבנה סחוס קטן, משולש, הממוקם על פני השטח החיצוניים של האוזן. תפקידו להגן על תעלת השמיעה ולווסת את מעבר גלי הקול לאוזן הפנימית.

חשוב לציין שיש שני סוגים של טראגוס:

1) הטראגוס התחתון: המשתרע מתחת לקצה התחתון של הסליל ובולט כלפי מטה פנימה לכיוון הצוואר.

2) הטראגוס העליון: המשתרע מלמעלה, אך לא מעבר לקצה העליון של הסליל; הוא מתעקל כלפי מעלה וקדימה מעל החלק העליון של הקצה הזה.

הטראגוס הוא הקרנה סחוסית קטנה באוזן החיצונית הממוקמת בסמוך לכניסה לתעלת האוזן. זה ידוע גם בשם "חור בתנוך האוזן" מכיוון שהוא נמצא על השפה החיצונית של הפתח לאוזן שלך.

ניתן לנקב אותו כמו כל חלק אחר באוזן שלך, אבל אין לו חורים או תעלות כמו פירסינג אחרים. פירסינג הטראגוס נעשה על ידי חור דרך פיסת הסחוס הקטנה הזו עם מחט ואז הכנסת תכשיטים לתוכו.

פירסינג בטראגוס הוא פירסינג דרך סחוס האוזן. מאמר זה ידון כיצד לטפל בפירסינג הטראגוס שלך בבית, כך שתוכל להחלים במהירות ובמינימום כאב.

המאמר יפרט גם כמה סיכונים וסיבוכים אפשריים שעלולים להתרחש עם סוג זה של פירסינג.

פירסינג בטראגוס הוא פירסינג בגוף שעובר דרך הסחוס שנמצא ממש מתחת לאוזן. פירסינג הטראגוס הוא אחד הפירסינג הפופולריים בעולם.

זמן החלמה:

זמן הריפוי של פירסינג בטראגוס הוא בין 4-8 שבועות. במהלך הזמן הזה, אתה צריך לשים תמיסת מלח על הפירסינג פעמיים ביום, וללבוש רק עגילים עם גב עליהם.

Recovery Tragus הוא ארגון ללא מטרות רווח המעניק סיוע לאנשים שחוו צורה כלשהי של טראומה. הם מספקים להם את הכלים לעמוד על הרגליים ולעשות שינוי בחייהם.

התאוששות טראגוס קיים כבר למעלה מ-20 שנה והם עזרו לאלפי אנשים. הם פתוחים לכל הגילאים, הרקעים ותחומי החיים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »