כל מה שמעניין במקום אחד

שיווק דיגיטלי בשנת 2023 – מה באמת חשוב לדעת?

תחום השיווק הדיגיטלי הוא אחד מתחומי השיווק המסקרנים ביותר במהלך השנים האחרונות, וזה הזמן לדעת מה צופן לנו העתיד הקרוב בתחום זה במהלך שנת 2023.

"תחום השיווק הדיגיטלי מתפתח במהירות שיא" טוען אילן דרור, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת אקסטרה דיגיטל הנחשבת לאחת מסוכניות השיווק הדיגיטלי המובילות ביותר בישראל, "ולנו כחברה העוסקת בתחום הדיגיטל מאז שנת 2006, הכי חשוב לעקוב אחר כל השינויים הדינמיים ולספק לקהל לקוחותינו את המענה השיווק הפרסומי המקיף והמקצועי ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. המענה אותו אנו מעניקים כיום מותאם באופן נקודתי לכל פלטפורמת שיווק דיגיטלי, לרבות, תחום קידום אתרים אורגני בגוגל ותחום ניהול הקמפיינים הממומנים ב- Google Ads ועד לפרסום ושיווק ברשתות החברתיות המובילות ויצירת קמפיינים ייחודים בדיגיטל. בנוסף, אנו מתמחים בתחום המסחר המקוון וגם בתחום זה אנו מספקים מספר פתרונות מעשיים ונקודתיים לשיפור יחס ההמרה"

כסוכנות דיגיטל, מה אתם צופים שיקרה בתחום השיווק הדיגיטלי בשנת 2023?

"התחום מתפתח וצומח בקצב מהיר", מסביר לנו אילן, "והדבר מחייב אותנו להכיר מקרוב את כל השינויים והעדכונים המתרחשים לנגד עינינו, וזאת על מנת לבצע התאמות מיידיות של הפעולות השיווקיות לתנאים החדשים. במהלך השנה הקרובה, אנו צפויים להיחשף למספר מגמות חדשות בתחום השיווק הדיגיטלי, וזאת לצד המשך ישיר של מגמות שהחלו במהלך השנים האחרונות וכלל הנראה יצברו תאוצה במהלך השנה הקרובה. מגמות אלו באות לידי ביטוי גם בפעולות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל, גם בתחום ה-SOCIAL MEDIA  שצפוי לעבור מספר שינויים משמעותיים וגם בתחום ההתשלבות של טכנולוגיות בינה מלאכותית בתחום השיווק הדיגיטלי".

אז מה צפוי לנו בכל אחד מהתחומים שציינת?

"לאורך כל השנים האחרונות, הושם דגש על התאמה פרסונלית של הקמפיינים השיווקים ברשת, כאשר הפלטפורמות המובילות כגון גוגל, פייסבוק, אינסגרם וכדומה, אפשרו לקהל המפרסמים בהם להתסייע במערכות שונות לצורך התאמה פרסונלית של הקמפיינים הקידומיים והשיווקים לקהלי היעד השונים. במהלך השנה הקרובה, אנו צפויים למספר עדכונים בכלים השיווקים המיועדים לצרכי פילוח קהלי יעד, דבר העשוי לשפר במידה ניכרת את היכולות של כל מפרסם לאפיין את קהלי היעד הנדרשים לו על פי הרגלי הגלישה שלהם. בנוס,, אנו צפויים לראות יותר ויותר קמפייניים ממומנים המנוהלים באופן אוטמאטי על ידי מערכות מובנות. גוגל, מנוע החיפוש המוביל ביותר ברשת, כאשר השיק בחודשים האחרונים את ה – Performance Maxשהוא למעשה כלי גוגל חדש המיועד לצרכי ניהול אוטומאטי של קמפיינים ממומנים בכל אחד מערוצי הפרסום השונים של גוגל. השימוש ב– Performance Maxיילך וייעשה נפוץ יותר ויותר במהלך השנה הקרובה, כאשר השימוש בו יאפשר לכל מפרסם להתסייע במגוון רחב של פעולות אוטומאטיות ממוקדי ביצועים. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם פעולות אוטמאטיות של הקמפיינים הממומנים בגוגל, מחייבים שימת דגש על איכות פעולות הקידום והתוכן אותו תהיו מעוניינים לקדם. קרוב לוודאי שגם פלטפורמות נוספות בתחום השיווק הדיגיטלי, יצטרפו למגמה אותה מובילה גוגל, והן יציעו לקהל המפרסמים שלהם כלים מעשיים לניהול אוטואמטי של המקפיינים הממומנים. מגמה נוספת בתחום החיפוש בגוגל, תבוא לידי ביטוי בעלייה משמעותית בהיקפי החיפוש הקולי, דבר העשוי לשנות מקצה לקצה את האופן בו מתבצע תהליך של אופטמיזציה לאתרים לצרכי קידום ממומן או אורגני. החיפוש הקולי נחשב כבר היום לחלק בלתי נפרד מתחם הקידום בארצות הברית, כאשר למעלה ממחצית מפעולות החיפוש בגוגל נעשות דרך החיפוש הקולי".

קרדיט תמונה: אקסטרה דיגיטל

ומה יהיה עם הרשתות החברתיות בשנת 2023?

"בתחום ה-SOCIAL MEDIA", טוען אילן, "אנו צפויים למספר שינויים משמעותיים שהמרכזי ביניכם הוא פועל יוצא של הפופולאריות לה זוכה ה-טיקטוק, הנחשבת כיום לרשת החברתית המובילה בקרב הקהל הצעיר יותר. במהלך השנה הקרובה, על פי הדיווחים של טיקטוק עצמה, אנו צפויים להיות עדים לכך שתינתן אפשרות ליוצרי תוכן וחברות מסחריות לקדם תכנים שיווקים בתוך האפליקציה. שינוי זה יבוא לידי ביטוי באמצעות שכלול יכולות החיפוש בתוך האפליקציה ובאמצעות כלים מעשיים לצרכי מסחר אלקטרוני בתוך האפליקציה, דבר העשוי להפוך את טיקטוק לרשת החברתית המובילה ביותר בתחום המסחר המקוון תוך פרק זמן קצר וזאת לנוכח העלייה המתמדת במספר המשתמשים באפליקצייה.מגמה נוספת ברשתות החברתיות תבוא לידי ביטוי בשכלול התוכן השיווקי מבוסס וידאו, וביצירת תכנים אינטראקטיביים המסייעים בין היתר ליצירת לידים איכותיים יותר ולהעמקת הקשר הישיר עם קהל הלקוחות שלכם ברשתות החברתיות".

כיצד הבינה המאלכותית תשפיע על תחום השיווק הדיגיטלי?

"לאורך כל השנים האחרונות" מסביר לנו אילן, "ראינו יותר ויותר שימושים בטכנולוגיות בינה מלאוכתית בהקשר של תחום השיווק הדיגיטלי, כאשר השימוש הנפוץ ביותר הוא במערכות הצ'טבוטים המיועדות לצרכי מתן מענה אוטומאטי לגולשים באתר ובתוך כך לצרכי איסוף לידים. בשנים הקרובות בכלל ובשנה הקרובה בפרט, נראה יותר ויותר טכנולוגיות מתחום ה-AI, מעורבות בתהליכים של שיווק דיגיטלי, כאשר השימושים בטכנולוגיות בינה מלאכותית ישמשו בין היתר לצרכי פילוח ממוקד יותר של קהלי היעד בהתאם להרגלי הגלישה שלהם, לצרכי אוטומציה של קמפיינים ממומנים ולצרכי שיפור יחס ההמרה בהתאם לחיזוי התנהגות הגולשים. השילוב של טכנולוגיות בינה מלאכותית בתהליכי השיווק הדיגיטלי, יסייע לכל מפרסם להכיר טוב יותר את קהל הגולשים הרלוונטי לו ואת הרגלי הגלישה שלהם, ובתוך כך, ניתן יהיה לייצר קמפיינים ממוקדים ואיכותיים יותר".

מה הן הפעולות הנחוצות למפרסמים לצורך הצלחה בתחום השיווק הדיגיטלי?

"על מנת להצליח בתחום השיווק הדיגיטלי כמפרסמים, קיימת חשיבות רבה לתכנון מיטבי של כל הפעולות השיווקיות הנחוצות לכם. במידה ופעלתם בתחום השיווק הדיגיטלי במהלך השנים האחרונות, אני ממליץ לכם לסכם את הפעילות השיווקית שלכם בשנה החולפת ולהכין לעצמכם תכנית שיווק שנתית ל-2023 על סמך ממצאי הסיכום. חשוב שבתכנית אותה אתם מכינים יופיעו יעדים ברי השגה בלבד, וזאת בהתאם למסגרת התקציב אותה אתם מתכננים להקצות לטובת השיווק הדיגיטלי. מעבר לכך, חשוב להתמקד במספר נושאים מרכזיים כגון: היתרונות היחסיים שלכם על פני המתחרים, היכרות מעמיקה עם קהלי היעד הרלוונטיים לכם ותכנון רציף של פעולות שיווקיות באמצעותן תוכלו להגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם לאורך כל ימות השנה ולא רק בזמן קמפיין כזה או אחר. מעבר לכך, חשוב להתייחס לכל אחד מהשינויים אותם ציינתי ולבחון את הפעולות שלכם בהתאם למגמות החדשות והשינויים הצפויים בתחום הקידום הממומן והקידום האורגני בגוגל ובתחום הרשתות החברתיות. בנוסף, חשוב לשים דגש על ההיבט היצירתי של כל פעילות שיווקית בדיגיטל ולעקוב אחר תוצאות הפעילות באופן דינמי ורציף על מנת לתת מענה למה שעובד עבורכם טוב יותר ולמה שפחות עובד עבורכם".

מה הם השירותים המקצועיים המוצעים על ידיכם ב-באקסטרה דיגיטל?

"אצלנו באקסטרה דיגיטל", מספר לנו אילן, "ישנו דגש על התווית אסטרטגיה שיווקית לכל מפרסם בהתאם לתחום העסקי בו הוא פועל ובהתאם לסביבת התחרות הקיימת עבורו ברשת. פתרונות השירות המוצעים על ידינו משלבים בתוכם את כל מה שנדרש ונחוץ לצרכי הצלחה בתחום השיווק הדיגיטלי, כאשר כל הפתרונות המעשיים שלנו מבוססים על הניסיון המקצועי העומד לרשותנו ועל המומחיות של כל אחת ממחלקות השירות הפעולות בחברה. מחלקות מקצועיות אלו כוללות בין היתר את מחלקת הקידום האורגני, מחלקת ניהול קמפיינים ב Google ads, מחלקת ה-  Social media, המתמחה בתפעול קמפיינים וניהול עמודים ושיווק בכל אחת מהרשתות החברתיות המובילות, לרבות, טיק טוק, פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, מחלקת אסטרטגיה וייעוץ שיווקי המתמחה בפיתוח מהלכים שיווקים על פי אסטרטגיה מובנית, סטודיו המתמחה בעיצוב UX/UI, מחלקת פיתוח ובניית אתרים, מחלקת מיתוג עסקי ויועצים עסקיים המתמחים בניהול נכון של מסגרת תקציב הפרסום העומדת לרשותכם. מעטפת השירות המורחבת אותה אנו מציעים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ביססה את מעמדנו בתחום השיווק הדיגיטלי והפכה אותנו לסוכנות הדיגיטל המובילה בישראל במהלך השנים האחרונות. ברשימת הלקוחות שלנו, תוכלו למצוא את המותגים המובילים והחברות המסחריות הגדולות ביותר בישראל וזאת לצד מפרסמים בינונניים וקטנים יותר שיודעים להעריך את הערך המוסף אותו הם מקבלים מאיתנו. אם גם אתם רוצים להוביל את הפעילות הדיגילטית שלכם למקום הנכון ולהתסייע באחד או יותר מהשירותים המקצועיים המוצעים על ידינו, אני ממליץ גם לכם ליצור קשר כאן לתאם פגישת היכרות לא מחייבת ולהכיר מקרוב גם את שיטת העבודה הייחודית שלנו וגם את הפתרונות המעשיים שאנו יכולים לספק לכם באופן מיידי. הצוות שלנו ממתין גם לכם וישמח להיפגש עם כל אחד ואחת מביניכם בכל רגע נתון.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »