כל מה שמעניין במקום אחד

גם בשטח: עמדת חשמל מסודרת

פעמים רבות ישנו צורך בשימוש בגנרטורים באופן לא קבוע. במקרה כזה, גנרטור להשכרה הוא פתרון מעולה. כדי לדעת אם רלוונטי עבורכם לשכור גנרטור, נתחיל בתיאור ברור יותר מה זה בכלל גנרטור ומתי משתמשים בו. גנרטור הוא מכשיר שמטרתו לייצר אנרגיה מסוג אחד באמצעות אנרגיה מסוג אחר. לרוב, השימוש בגנרטור הוא כדי לייצר חשמל באמצעות השילוב של אנרגיה מכנית, דלק נוזלי כלשהו וסיבוב המנוע ליצירת חשמל.

לאיזה תקופה אפשר להזמין גנרטור להשכרה?

השכרת גנרטורים מתאפשרת לתקופות שונות, ניתן לשכור גנרטור ליום, שבוע, חודש או יותר במגוון רמות של שירות. כמובן שעלות ההשכרה משתנה בהתאם למשך תקופת השכירות.

מתי משתמשים בגנרטורים?

גנרטורים משמשים לשני צרכים עיקריים, גנרטורים לגיבוי וגנרטורים לשטח. גנרטורים לגיבוי משמשים לרוב במקרים בהם אין אפשרות להפסיק את צריכת החשמל. הדוגמה הברורה ביותר היא של בתי חולים שלא יכולים להישאר ללא חשמל גם לא לרגע אחד. גם במקרים בהם בגנרטור החשמל הכרחית כדי לשמור על סחורה או על תפקוד של מפעל או מבנה, ניתן להשתמש בגנרטור לגיבוי. השימוש השני והנפוץ של גנרטורים הוא לשימוש בשטח במקומות בהם אין גישה לחשמל. שימוש זה מתאים למקרים כמו קמפינג בשטח, חתונות ומסיבות בשטח וכדומה. במקרים אלו הפתרון של גנרטור להשכרה הוא מתאים במיוחד.

איזה סוגי גנרטורים יש?

גנרטורים שונים זה מזה בגודלם ובאופן השימוש בהם. ישנם גנרטורים המיועדים לצורך ביתי או פרטי, לדוגמה כדי להפעיל משאבה או מפוח של מתנפח או בריכה. ישנם גנרטורים שמשתמשים בהם לשימושים יותר מסיביים בחשמל כמו הפעלה של משאבות, מנועים או מדחסים. אלו גנרטורים שהם לרוב בשימוש עסקי או תעשייתי.

איך שומרים ומתחזקים גנרטורים?

כדי לשמור על גנרטור שיוכל לתפקד באופן תקין לאורך זמן יש לבצע תחזוקה ובדיקות אחת לתקופה. יש מספר דרכים לעשות זאת:

  1. להפעיל את הגנרטור אחת שבוע כדי לוודא את תקינותו.
  2. לבדוק נתונים של הגנרטור גם בזמן שאינו פעיל וגם בזמן שהוא פעיל.
  3. כמו בכל מנוע, יש לבדוק שמן ומים, רצוי אחת לשבוע.
  4. בדיקה של מצברים, נוזלים ודלקים אחת לכמה חודשים.

מדוע חשוב לתחזק גנרטור?

מכיוון שגנרטור לא תמיד בשימוש רציף, חשוב לשמור על התקינות שלו כל הזמן. אנחנו משתמשים בגנרטור במקרים בהם אין לנו חלופה, בין אם זה מקרה חירום והגנרטור משמש לגיבוי ובין אם אנחנו בשטח ואין לנו מקור אחר לחשמל, לכן לא נרצה להיתקע עם גנרטור שאינו עובד.

מה עושים במקרה והשימוש בגנרטור אינו זמני או חד פעמי?

במידה ואתם מחליטים להשתמש בגנרטור בשוטף ולא באופן זמני ניתן לרכוש גנרטור ולא לשכור. יש להתאים את הגנרטור שתרכשו לצרכים הספציפיים שלכם כמו עוצמת הזרם הנדרשת, ההספק ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה: