כל מה שמעניין במקום אחד

המלצת צפייה: הסדרות החמות שינחתו בטלוויזיה שלכם בקיץ 2023

שיתופי פעולה בין ספקיות תוכן פותחות לנו מגוון רחב ומרתק של אפשרויות צפייה – אז אילו תכנים "חמים" צפויים לנו בקיץ הקרוב?

אור גרין

התקופה שבה כל חברת הפצה וסטרימינג מחזיקה בחבילת תכנים בלעדית לה, שעל מנת לצפות בה יש צורך לעשות מנוי ספציפי, עומדת להסתיים.  המשבר הכלכלי וריבוי אפשרויות הצפייה שהתחרו על לב הצופים, מאלצים את ספקיות התוכן והסטרימינג לשתף פעולה במטרה להגביר את הרווחיות שלהן.

מכאן ששיתופי פעולה והסכמי רישוי בין ספקיות תוכן שונות מאפשרים כיום רכישת חבילות צפייה הכוללות גישה לתכנים של יותר מספקית תוכן אחת. חבילות טלוויזיה ואינטרנט אף מאפשרות להגדיל את ההיצע המדובר ויסדרו לכם גישה למגוון של סדרות טלוויזיה משובחות שיעלו הקיץ לשידור. הנה כמה המלצות צפייה:

מראה שחורה – עונה 6

אחת הסדרות המדוברות ביותר היום, מראה שחורה, מגיעה בעונתה השישית ב-15 יוני לנטפליקס. בעונה הנוכחית חמישה פרקים כאשר כל פרק עומד בפני עצמו. יש המכנים את הסדרה הדור החדש והמשופר של ה- Twilight Zone – סיפורים חדים, מותחים ולעתים סאטיריים על האפשרויות הקודרות של התפתחות החברה האנושית תוך בחינת תופעות עכשוויות כמו תחרויות כישרונות צעירים, שירותי סטרימינג או שימוש בסמארטפונים. יש שיכנו אותה מד"ב או אימה אבל אין מי שנשאר אדיש, מסוג הסדרות שזוכרים וחושבים עליהן זמן רב לאחר גמר הצפייה.

הסדרה הבריטית עלתה במקור לאוויר בשנת 2011 והעונה הקודמת שודרה לפני כארבע שנים. יוצר הסדרה הוא תסריטאי שעשה לעצמו שם בזכות סדרה זו – צ'ארלי ברוקר. כל פרק בסדרה כולל קאסט ובמאי נפרדים, רבים מהם ידועים, דוגמת סלמה הייק.

אמת או חובה – Never Have I Ever – עונה 4 ואחרונה

קומדיית התבגרות על חוויותיה של נערה אמריקאית ממוצא הודי המתמודדת עם מותו הפתאומי של אביה. הסדרה שזכתה לביקורות טובות עלתה לאוויר באפריל 2020 בנטפליקס ועתה הגיעה לעונתה הרביעית והאחרונה ביוני. הסדרה נוצרה על ידי מינדי קלינג ולאנג פישר ומבוססת, בגדול, על חוויותיה של קלינג עצמה. היא ידועה בהיותה שוברת מיתוסים אסיאתיים בהוליווד. הסדרה מציגה את דבי וישואקומר מלוס אנג'לס וחברותיה והתמודדויותיהן עם.. החיים. בעונה האחרונה בהחלט (החלטת היוצרת היא לא למשוך את הסדרה לשנות הקולג') דבי מתמודדת עם קנאה ומושא הקנאה, ניסיונות קבלה לפרינסטון ותחרות. הסדרה מלווה בקריינות אשר לעתים קרובות שוברת את הקיר הרביעי ופונה ישירות לצופים. לרב, שחקן הטניס ג'ון מקנרו הוא הקריין המלווה את דבי בחוויותיה.

עוצר נשימה Heartstopper – עונה 2

עוצר נשימה היא סדרת נוער בריטית מסוגת הדרמה הקומית אשר מבוססת במקור על רומן גרפי של אליס אוזמן שגם הפכה אותה לתסריט. הסדרה עוקבת אחרי צ'ארלי ספרינג, תיכוניסט גאה וחבריו. העונה הראשונה הוקרנה ב2022 בנטפליקס והשנייה מתוכננת להיות משודרת החל מה-3 לאוגוסט השנה. העונה שלישית, דרך אגב, כבר מתוכננת. הסדרה זכתה לשבחים ופרסים רבים והפכה לאחת מעשר התוכניות הפופולריות ביותר בנטפליקס תוך יומיים מתחילתה.

פשוט ככה And Just Like That – עונה 2

העונה השנייה של סדרת ההמשך של סקס והעיר הגדולה, "פשוט ככה", עולה בהוט בצמוד לשידוריה בארה"ב. הסדרה עוקבת אחר המשך קורותיהן של הגיבורות המקוריות – שרה ג'סיקה פארקר בתפקיד קארי ברדשו, סינתיה ניקסון בתפקיד מירנדה הובס וקריסטין דיוויס בתפקיד שארלוט יורק גולדנבלאט – 11 שנים לאחר הסדרה המקורית. כבר לא בנות שלושים ומשהו, החיים של בנות החמישים, או הארבעים החדש, מורכבים ומלאים יותר. הסדרה במקור התבססה על פינה עיתונאית של קאנדאנס בושנל  והרומן שכתבה בעקבות סדרת הכתבות.

פלישה סודית Secret Invasion עונה 1

מיני סדרה חדשה ומסקרנת של מארוול עולה הקיץ לשידור בדיסני פלוס ב-21 ביוני. בניגוד ליתר סדרות מארוול כאן מדובר על גיבורים חדשים – ניק פיורי וחבר מרעיו (טאלוס, מריה היל ואוורט קיי. סקוט ועוד) , מנסים לסקל פלישת חייזרים מזן הסקרל הזוממים להשתלט על העולם, באמצעות התמקמות בעמדות מפתח חשובות. סם ל.ג'קסון, בן מנדלסון, קובי סמולדרס, דון צ'ידל ומרטין פרימן נשארים בתפקידהם המסורתיים מסרטי מארוול ולצידם מצטרפות דמויות חדשות שישוחקו על ידי קינגסלי בן-אדיר, אמיליה קלארק ואוליביה קולמן. יוצר הסדרה הוא קייל בראדסריט. הסדרה מבוססת על קומיקס של מארוול באותו השם.

אני מזל בתולה I’m a Virgo – עונה 1

קומדיה פנטסטית שחורה של בוטס ריילי עולה ב-23 ביוני באמזון פריים ומגוללת את קורותיו של קותי, נער בן 19 מאוקלנד קליפורניה הגדל בבית דודו ודודתו ומתנשא לגובה של ארבעה מטרים. הוא נשאר חבוי ומוגן מהסביבה החיצונית עד שהוא מתגלה בטעות על ידי קבוצת בני נוער אקטיביסטים פוליטיים. הסדרה עוקבת אחר קורותיו בעולם הגדול.

המכשף The Witcher – עונה 3

סדרת פנטזיה ששואבת את הקהל לעולם דמוי ימי הביניים, עם מכשפים ומפלצות. הנרי קאביל בתפקיד גארט מריבייה אשר צד שדים על מנת להגן על הנסיכה סירי ממי שמנסה להשתמש בדמה למטרות נלוזות ובגדול – להציל את העולם. הסדרה הפופולרית משוחררת הקיץ בשתי פעימות, הראשונה ב-29 ליוני והשנייה תעלה ב-27 ליולי, בנטפליקס. הסדרה מבוססת על רומן פולני מאת הסופר אנדריז' סאפקובסקי ואף הפכה לסדרה פולנית ששודרה ב-2002. הגירסה האמריקאית הועלתה לראשונה לשידור בסוף 2019 בנטפליקס. במקביל לסדרה ניתן למצוא בנטפליקס גם סרט אנימציה למבוגרים – המכשף: סיוט הזאב המספר את סיפור הבסיס לסדרה ומיני סדרה The Witcher: Blood Origin המהווה פריקוול לסדרה. שנוצרה על ידי לורן שמידט הירש.

לסיכום, לא משנה עם העולם שאתם רוצים לראות על המסכים הוא עולם פוסט אפוקליפטי, חליפי, אסקפיסטי, אלטרנטיבי או סתם דרמת מתח פשוטה, שפע ההיצע הקיים היום עולה על כל דמיון. רק לבחור, לכוון ולהקליק.

אז מה היה לנו בכתבה: