כל מה שמעניין במקום אחד

זמין ונגיש לכולם – מערכת הגברה קומפקטית ופשוטה להרכבה ושימוש

השימוש במערכות הגברה מסוגים שונים הוא כבר מזמן לא נחלתם הבלעדית של טכנאים ואנשי מקצוע מעולם הסאונד, אלא תחום הזמין ונגיש עבור כולנו, ללא יוצא מן הכלל. מבידוריות פשוטות וקומפקטיות ועד מערכת הגברה בהרכבה עצמית שיכולה להספיק להופעה או מסיבה שלמה – מערכות הגברה פשוטות להרכבה ותפעול זמינות כיום במגוון ווריאציות שונות, ובמחירים שיפתיעו אתכם לטובה.

אילו סוגי מערכות הגברה קומפקטיות, קלות להרכבה ופשוטות לתפעול ושימוש כדאי להכיר כיום בתחום זה? בפרט – מה ניתן למצוא בקטגוריה של מערכת הגברה ניידת ועד כמה קל ופשוט לנייד בפועל מערכות אלו?

רמקול מוגבר קולונה, בידוריות עוצמתיות, מערכת הגברה מלאה בהרכבה עצמית ועוד

האפשרויות המגוונות והשונות הזמינות כיום בתחום של מערכות הגברה מאפשרות לכל אחת ואחד למצוא מערכת שמתאימה לצרכיו ולתקציבו, ואלו כמובן משתנים באופן ניכר מאדם לאדם.

עבור מי שמעוניין במערכות הגברה קומפקטיות וקלות לנשיאה עבור שימושים בסיסיים, חובבניים ופשוטים יחסית, ניתן למצוא למשל מגוון רחב של בידוריות מסוגים שונים, חלקן מספקות סאונד עוצמתי ואיכותי במידה שתפתיע אתכם לטובה. כמו כן, ניתן למצוא דגמים שונים של מערכת הגברה קומפקטית הניתנת להרכבה עצמית מהירה וקלה, ונכנסת לכל תא מטען של רכב רגיל. בקטגוריה זו מומלץ לבחון את מערכת ההגברה הסופר קומפקטית של היצרנית הנחשבת Behringer (אחת הנחשבות והמובילות בעולם מערכות ההגברה), הכוללת מיקסר ושני רמקולים עוצמתיים, אך יחסית קלים ונוחים לנשיאה.

במקרה של צורך במערכת איכותית ועוצמתית יותר, למשל עבור הופעות או אירועים קטנים יחסית, אפשרות שכדאי להכיר ולשקול היא של רמקול מוגבר קולונה – גם כאן מדובר בקטגוריה שלמה בפני עצמה, אך בגדול מדובר ברמקולים צרים ומאונכים אותם ניתן לחבר בטור ולקבל סאונד עוצמתי ואיכותי גם יחד. הם גם ניתנים לאחסון ונשיאה נוחים וקלים יחסית, ויכולים לספק את כל צרכי ההגברה של מרבית המצבים החובבניים והמקצועיים גם יחד, כל עוד מדובר כאמור באירועים קטנים עד בינוניים.

מערכת הגברה ניידת בהרכבה עצמית

המתעניינים יוכלו למצוא כמה אפשרויות של מערכות הגברה בהרכבה עצמית, כאלו שלא צריך להיות טכנאים או אנשי מקצוע על מנת להרכיב אותן בקלות ובמהירות יחסית. מערכות אלו כוללות בדרך כלל מספר רמקולים ומיקרופונים, מיקסר וקונסולת שליטה, וניתן למצוא כאלו גם בפחות מאלף וחמש מאות או אלפיים שקלים, במידה ומעוניינים במשהו זול יחסית (אך עדיין איכותי וכאמור קל ונוח מאוד לתפעול והרכבה…).

מערכות אלו הן ניידות, במלוא מובן המילה – כמה אפשרויות שונות שתוכלו למצוא עבור מערכת הגברה ניידת וקומפקטית מסתכמות בכמה פריטים בודדים אותם ניתן להכניס בקלות לתא המטען של הרכב, במקרים מסוימים אולי יתפסו גם מושב או שניים מאחורה. בכל מקרה, מדובר במערכות שניתן להביא לכל מקום גם עם רכב פרטי רגיל, ולא נדרש יותר מאדם אחד על מנת לנייד ולהרכיב אותן. לאחר שהן מורכבות, הן כבר לא נראות קומפקטיות כלל, וזה כל הרעיון – המערכת עצמה יחסית פשוטה, קלה לנשיאה וקומפקטית מבחינת הנפח שהיא תופסת כאשר הכל מקופל וארוז, אך לאחר שפורסים ומרכיבים אותה היא הופכת למערכת הגברה לכל דבר ועניין, שיכולה בקלות לאבזר את הבמה בהופעות ואירועים קטנים ובינוניים.

כמובן שגם בקטגוריית הבידוריות מדובר בסוג מסוים של מערכת הגברה ניידת וקומפקטית, אך במקרה זה ההגברה היא בסיסית יותר ומורכבת מרמקול אחד ויחיד (המהווה גם את המגבר והמיקסר, בעצם, מפני שמחברים אליו ישירות את המיקרופון ולא נדרשים לאף פריט אחר).

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »