כל מה שמעניין במקום אחד

חברת Targus היא חברה שמוכרת תיקי מחשב, מארזים ואביזרים

Targus היא חברה המייצרת ומוכרת תיקים למחשב נייד, נרתיקים לטאבלטים ואביזרים נוספים. אבל מה עולה טארגוס?

המחיר של מוצרי Targus משתנה בהתאם למוצר. לדוגמה, תיק למחשב נייד יעלה יותר ממארז לטאבלט. המחירים של חלק מהמוצרים שלהם זמינים באתר שלהם.

המחירים של חלק מהמוצרים שלהם זמינים באתר שלהם.

Targus היא חברה המייצרת תיקים למחשב נייד ואביזרים נוספים.

Targus היא חברה המייצרת תיקים למחשב נייד ואביזרים נוספים. היא נוסדה בשנת 1981 ומאז מייצרת מוצרים באיכות גבוהה. המוצרים של Targus נמכרים בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם, עם משרדים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית.

Targus מייצרת מגוון רחב של תיקי מחשב נייד לבחירתם, בהתאם למה שהם צריכים את זה. הם גם מייצרים כיסויים לטאבלטים, כיסויים לטלפונים ניידים ואביזרי אלקטרוניקה אחרים כמו מטענים ורמקולים. המחירים של המוצרים שלהם נעים בין $5 ל $200 באתר האינטרנט שלהם.

Targus היא חברה שקיימת בשוק כבר זמן רב. הם מוכרים את המוצרים שלהם מאז 1997 ויש להם מגוון רחב של מוצרים לצרכים ותקציבים שונים.

המוצר היקר ביותר מבית Targus הוא TARGUS 15.6 אינץ' כיסוי למחשב נייד Topload ללא רוכסן, שמחירו 69.99 דולר, ואילו הזול ביותר הוא Targus USB 3.0 SuperSpeed Multi-Card Reader עם כרטיס SD ו-Memory Stick Reader, שעולה 24.99 דולר.

Targus היא חברה המייצרת ומוכרת מגוון מארזים למחשב נייד, תיקים, שרוולים לטאבלטים ואביזרים נוספים. המחירים שלהם משתנים בהתאם למוצר שאתה מחפש. לדוגמה, תיקי המחשב הנייד שלהם יכולים לנוע בין 25 ל-200 דולר.

Targus קיים כבר למעלה מ-30 שנה, מאז 1985. הם גדלו להיות היצרן המוביל של מארזים למחשבים ניידים, תיקים ואביזרים נוספים למחשבים ניידים וטאבלטים. מטה Targus נמצא בצפון אמריקה עם משרדים גם באירופה ובאזורי אסיה פסיפיק.

Targus היא חברה שמוכרת מגוון אביזרים למחשב נייד. הם מתמחים בעיקר במארזים, תיקים ושאר אביזרים למחשבים ניידים.

Targus נוסדה בשנת 1985 על ידי שני אחים ומאז היא צומחת.

החברה מוכרת בעיקר את המוצרים שלה באינטרנט או דרך קמעונאים כמו Best Buy ואמזון. יש להם גם אתר מסחר אלקטרוני שבו אתה יכול למצוא את המוצרים העדכניים ביותר למכירה.

הם מציעים משלוח חינם על הזמנות מעל $50, וזה לוקח רק 3-5 ימים כדי לקבל את ההזמנה שלך אם אתה גר בארה"ב.

Targus היא חברה המתמחה בייצור תיקים למחשב נייד. מטה החברה נמצא באירווין, קליפורניה, ארה"ב והיא נוסדה על ידי רוברט ג'יי טרגונה ב-1990.

ל-Targus שני קווים עיקריים של מוצרים – אביזרים לנייד ותיקי מחשב נייד. האביזרים הניידים כוללים נרתיקים לטאבלטים, מטעני סוללות ופריטים נוספים לסמארטפונים או טאבלטים. יש להם גם ליין לתיקי מחשב נייד הכולל תיקי גב, תיקי שליח, נרתיקים לגלגול ועוד.

חברת Targus מייצרת תיקים למחשב נייד עם מגוון תכונות המתאימים לצרכים שונים של לקוחות. אלה כוללים את היכולת לשאת מחשבים ניידים עד 17 אינץ' וכן את היכולת לשאת מחשבים ניידים בתוספת כל הצרכים כמו ספרים, מחברות, טאבלטים ועוד עם תיק אחד בלבד!

המחירים משתנים בהתאם לסוג המוצר שאתה מחפש אך הם נעים בין $25-$200 USD תלוי מה אתה מחפש בתיק!

Targus היא ספקית מובילה של מוצרים חדשניים ואיכותיים לעסקים ולמשתמשים ביתיים ברחבי העולם.

Targus היא ספקית מובילה של מוצרים חדשניים ואיכותיים לעסקים ולמשתמשים ביתיים ברחבי העולם. הוא מציע מגוון רחב של אביזרי מחשוב ניידים למחשבי PC ו-Mac וכן מחשבים ניידים וטאבלטים של מותגים מובילים כמו HP, Apple, Lenovo, Dell ועוד רבים.

החברה נמצאת בתעשייה כבר למעלה מ-25 שנה. זה התחיל עם מוצר אחד בלבד – כונן קשיח חיצוני – אבל עכשיו הוא גדל לחברה בינלאומית עם יותר מ-120 עובדים ברחבי העולם.

הוא מציע מגוון רחב של אביזרי מחשוב ניידים למחשבי PC ו-Mac וכן מחשבים ניידים וטאבלטים של מותגים מובילים כמו HP, Apple, Lenovo, Dell ועוד רבים. החברה נמצאת בתעשייה כבר למעלה מ-25 שנה. זה התחיל עם מוצר אחד בלבד – כונן קשיח חיצוני – אבל עכשיו הוא גדל לחברה בינלאומית עם יותר מ-120

קשה לתת תשובה חד משמעית לשאלה זו. הכל תלוי מה אתה מחפש ומה הצרכים שלך.

חברת Targus היא חברה המציעה מוצרים ושירותים שונים, כגון תיקים למחשב נייד, מקלדות, משטחים לעכבר ועוד. המחירים למוצרים אלו משתנים בהתאם לסוג המוצר ולמותג.

Targus היא חברה המייצרת אביזרי מחשב. היא נוסדה בשנת 1985 ומרכזה בקליפורניה, עם משרדים בבריטניה, צרפת ויפן.

חברת Targus מוכרת אביזרי מחשב כגון כיסויים למחשב נייד, כיסויים לטאבלטים, כיסויים לטלפונים ניידים, תחנות עגינה ועוד. Targus מציעה גם שירותים כמו ייעוץ למנהלי IT ועסקים המעוניינים לקנות חומרה למשרד או לבית.

אתר Targus אינו מספק מידע תמחור עבור מוצריו. כדי לרכוש כל אחד מהמוצרים באתר יש לשלוח אימייל או להתקשר ישירות אליהם.

Targus היא חברה המייצרת ומוכרת תיקים למחשב נייד, תיקי גב ואביזרים.

החברה נוסדה בשנת 1985 על ידי האחים טום וג'ון טארגוס.

ישנם שלושה מוצרים שנבחן בכל הנוגע לעלות: PA14US, PA17US ו-PA17USZ.

PA14US הוא שרוול למחשב נייד בגודל 14 אינץ' עם כיס קדמי לאביזרים. המחיר של מוצר זה הוא $29.99 USD.

PA17US הוא שרוול למחשב נייד בגודל 17 אינץ' עם כיס קדמי לאביזרים. המחיר של מוצר זה הוא $34.99 USD.

המוצר האחרון שנסתכל עליו בכל הנוגע לעלות הוא PA17USZ שיש לו את כל התכונות כמו שני המוצרים האחרים, אך כולל גם חריץ לכרטיס RFID חסימת RFID בנוסף לכיס רוכסן חוסם RFID בצד האחורי שלו שיכול להחזיק פריטים כגון דרכון או כרטיסי אשראי

Targus היא חברה המתמחה במתן כיסויים ואביזרים למחשבים ניידים. יש להם מגוון רחב של מוצרים שיתאימו לכל התקציבים, אבל קשה לדעת כמה הם עולים.

ל-Targus מגוון רחב של מוצרים ממארזים ואביזרים למחשבים ניידים, מה שמקשה לדעת את המחיר. המחירים משתנים בהתאם למוצר והיכן קונים אותו.

מארז המחשב הנייד הזול ביותר הוא 10 דולר, בעוד שהיקר ביותר הוא 100 דולר. המחירים תלויים גם באיזה סוג אביזר אתם מחפשים – מגן מסך, כיסוי לעכבר או מקלדת.

Targus הוא מותג שידוע בתיקים והאביזרים שלו למחשבים ניידים. היא נוסדה בשנת 1984 וקיימת כבר זמן רב.

מטה החברה נמצא בקליפורניה, ארה"ב. היא מוכרת את מוצריה בערוצים שונים כגון חנויות מקוונות, חנויות קמעונאיות ומפיצים.

ישנם מוצרי Targus רבים לבחירה בהתאם לצורך של הלקוח. אלה כוללים תיקים למחשב נייד, תיקי גב, תיקי שליח, תיקי טאבלטים וכו'.

חלק מהמאפיינים הנפוצים של מוצרי Targus הם העמידות והמחיר סביר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »