כל מה שמעניין במקום אחד

חלונות עץ מעוצבים בהתאמה אישית ובסטייל עוצר נשימה

כולנו חולמים על הבית המושלם בו נוכל להנות מהסביבה שיצרנו לעצמנו ולבלות עם המשפחה והחברים הסובבים אותנו. בית שיכולים לשבת ברגוע עם ספר וכוס שוקו חם אפילו כשיורד גשם. חשוב מאוד שיהיה לנו נעים ונוח בבית שלנו, בטמפרטורה מושלמת לאורך כל השנה. בין החום השרבי של הקיץ, לסופות רעמים ושלג – הבידוד של הבית ישפיע על תחושת הנוחות שלנו. החלון הינו נקודת חיבור בין פנים הבית לבין חוץ הבית. אין פלא שאנשים רבים המעוניינים בחלון גדול ומואר בסלון המאפשר הכנסת נוף פנימה. אך חלון שאינו מבודד עלול לאפשר תנועה של חום החוצה בחורף, או פנימה בקיץ, ולהשפיע על הטמפרטורה הפנימית של הבית. הכי כיף להשקיף לעבר נוף יפיפה ובו זמנית להנות מהחום של הבית, אך דבק זה רק יתאפשר אם נבחר נכון את החלונות.

חלונות באיכות וביופי

כאשר בוחרים חלונות לבית, הבחירה בחלונות מעוצבים אינה צריכה לבוא על חשבון האיכות של החלונות. חברת אנדרסן משקיעה מאמצים ומשאבים במחקר ופיתוח חדשני לייצור דלתות כניסה וחלונות מעוצבים באיכות הגבוהה ביותר. ולכן יש מבחר עצום של מוצרים, אותם ניתן להתאים לכל סגנון ועיצוב. חלונות יפים יכולים לתרום לאסתטיקת הבית בצורה משמעותית וחבל לוותר על האיכות בשביל זה.

חלונות אנדרסן עם בידוד טרמי

חלונות אנדרסן מונעים מעבר של חום וקור ובכך מאפשרים חיסכון משמעותי בעלויות האנרגיה. אחד הקריטריונים החשובים ביותר בהתקנת חלונות זו יכולת הבידוד, ובתחום זה חברת אנדרסן מובילה, בזכות מחלקת המחקר והפיתוח שלה. בידוד תרמי חשוב מאוד לסביבה נעימה ולחיסכון בעלויות חימום ומיזוג הבית. בידוד תרמי היא היכולת של החומר ממנו בנוי מבנה להתנגד למעבר חום וקור. הולכת חום הוא תהליך שבו האנרגיה (בצורה של טמפרטורה) עוברת דרך מגע בין חומרים שונים או בתווך של החומר עצמו עקב הפרשי טמפרטורה. כל חומר מוליך חום ברמה שונה, ישנם חומרים שמוליכים את חום בצורה טובה ויעילה, וישנם חומרים שאינם מוליכים חום כלל, והם יחשבו לחומרים מבודדים.  אלומיניום הוא חומר שמוליך חום בצורה יעילה מאוד, ולכן הוא אינו מתאים לשמש כחומר בידודי כלל. לכן חלונות העשויים מאלומיניום אינם מבודדים, אפילו אם מתקינים בהם זכוכית כפולה. חלונות עץ עם חיפוי חיצוני של אנדרסן, לעומת זאת, מבודדים מאוד ומאפשרים את הנוחות של בידוד הרמטי.

חלונות בעיצוב מקורי ובהתאמה אישית

אין פלא שתחום עיצוב הבית נהייה יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות, כיום כל אחד יכול לעצב את הבית לפי טעמו האישי, לבחור ריצוף, צבע לקירות, לבחור פרטי ריהוט מכל העולם ואפילו חלונות.

בית המעוצב על פי הטעם האישי והאופי של דייריו נותן הרגשת סיפוק וממלא את הבית בחיים. אם הוא מעוצב בטעם טוב הוא גם מעלה את ערך הבית. בשביל להגיע לתוכנית שהיא גם פרקטית מצד אחד, וגם יפיפייה מצד שני. אנו ממליצים לשבת עם אדריכל מקצועי ויצירתי כדי לתאם את צורת החלון לגודל החדר, הצבע ולרהיטים הנמצאים בו.

צרו קשר עם חלונות Andersen

בחלונות אנדרסן תמצאו חלונות שפע של סוגי חלונות איכותיים ומבודדים. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 077-8040240, או בקרו בחדר התצוגה שלנו בכתובת: יד חרוצים 6, נתניה. שעות פתיחה: ימים א-ה 8:00-17:00, ימי שישי וערב חג בתיאום מראש. תוכלו גם לבקר באתר באינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.

אז מה היה לנו בכתבה: