כל מה שמעניין במקום אחד

חשיפה ראשונה: טכניקה חדשה בישראל משנה את חוקי המשחק ומאפשרת הקלה מהירה ולאורך זמן בתסמינים של מצבים רגשיים פיזיים ומנטליים. ואפילו, מבלי לצאת מהבית!

חשיפה ראשונה: טכניקה חדשה בישראל משנה את חוקי המשחק ומאפשרת הקלה מהירה ולאורך זמן בתסמינים של מצבים רגשיים פיזיים ומנטליים.

ואפילו, מבלי לצאת מהבית!

 

בשבע השנים האחרונות עזרה ענבל ליבוביץ' למאות מטופלים.

נפגשנו עם ענבל לשמוע על הטיפול, על השיטה ועל איך היא הגיעה לעסוק במה שמטופליה מגדירים כקסמים.

בשיתוף עם ענבל ליבוביץ

 

ענבל ליבוביץ – ממאגר פרטי 

"בגיל 37, לאחר לידת בתי, הרגשתי עייפות מאוד גדולה כאבי שרירים וחוסר יכולת למקד את מחשבותיי הזמן עבר והעייפות חוסר המיקוד וכאבי השרירים לא. חששתי שכל זה אינו בהכרח קשור ללידה והתחלתי סידרת בדיקות. בדיקות הדם הצביעו על תפקוד חסר של בלוטת התריס. בדיקות נוספות הצביעו על קיומה של מחלה אוטואימונית הנקראת השימוטו, שהטיפול המוצע לה הוא כדורים הורמונליים לכל החיים".
ענבל מספרת שמשהו בה סירבה לקבל את הרעיון שהגוף נלחם בעצמו, וכך היא יצאה למסע חיפוש בן היתר: שינוי תזונתי משמעותי, דיקור וטיפולים אלטרנטיביים שונים. השינויים כמעט שלא הורגשו. חוסר ריכוז, עייפות ובעיות זיכרון הלכו וגברו והגיעו לכדי כך שימים שלמים היא לא הצליחה לתפקד.
במקרה, או שלא במקרה, נחשפה ענבל לרב המכר “הביולוגיה של האמונה” שכתב ד"ר ברוס ליפטון. הקריאה פתחה אצלה את ההבנה שיש בידינו לשנות את המצב הבריאותי והפיזי שלנו על-ידי שינוי תפיסת המציאות שלנו. עד עתה נאמר לה שכיוון שלאמה היו בעבר בעיות בתפקוד בלוטת התריס גם היא תאלץ להתמודד עם המצב ולמעשה המצב הינו תורשתי.

בספרו מסביר ד"ר ברוס ליפטון על המדע החדש "איננו קורבנות הגנטיקה שלנו" הוא אומר
המדע  החדש נקרא אפיגנטיקה ומחקרים רבים מצביעים על כך שאנו מפעילים את הגנים שלנו מבחירה, ולא הגנים שלנו הם שמפעילים אותנו. ברגע שענבל גילתה שיש לה בחירה, הכל השתנה.
ענבל ביררה ומצאה שישנה טכניקה לשינוי בבחירה מודעת לשינוי תפיסת המציאות שלנו ושהטכניקה לא נלמדת בארץ מברור נוסף עלה שתוכל ללמוד בלונדון. וכך, אחת לכמה חודשים, היא נסעה ללונדון ללמוד. כשסיימה את הלימודים, בעת הרישום לאתר הבינלאומי כמטפלת ומנחה של תהליכי ריפוי, הופתעה ענבל לגלות שהיא היחידה בארץ בעלת כל ההכשרות בטכניקה.

במהלך הלימודים, הרגישה ענבל הטבה משמעותית במצבה הבריאותי, ובדיקות שערכה איששו את הרגשתה. לשמחתה, כבר מספר שנים שאין סימנים למחלה.

הקלות שבה טיפלה בעצמה, הובילה לרצון לטפל לסייע לאחרים. ”השינוי היה כל כך דרמטי ומהיר, שאני חייבת להביאו לידיעתם וחוויתם של כמה שיותר אנשים”, אומרת ענבל.

ענבל ליבוביץ עם ברוס ליפטון – ממאגר פרטי

 

ענבל כיצד עובד הטיפול?

הטיפול הוא סידרה של מפגשים שיכולים להיעשות גם מרחוק. המפגשים עוסקים בהקשבה ובדיוק. אני מקשיבה למטופל ומנחה אותו באמצעות שאלות מדויקות למצוא את התשובות בעצמו, בתוכו, ברמה הרגשית והפיזית כאחד. שיטת הטיפול מדויקת, מהירה ופשוטה ואינה דורשת שעות רבות של התעסקות במקור הבעיה. ניתן לשחרר בקלות אמונות מגבילות היוצרות תפיסת מציאות מוגבלת אותן אימצנו לעצמנו בגיל צעיר, שהוא למעשה הזמן שבו התת מודע שלנו מאמץ את התפיסה שלנו את העולם. האמונות הן אלה אשר יוצרות את ההתנהגות שלנו וכך גם את חווית הגוף שלנו. במהלך תהליך הטיפול, אני ניגשת ישירות לתת המודע, היכן שהאמונות האלה מתקיימות כמחשבות אשר חוזרות על עצמן שוב ושוב, ובשיתוף עם המטופל ורק על פי הבחירה שלו אני פועלת להחליפה באמונה אחרת, מקדמת.

 

את יכולה להסביר מהי אמונה?

אמונה היא מחשבה החוזרת על עצמה שוב ושוב ויש בה מטען רגשי. איננו מודעים לה בד"כ כיוון שהיא קיימת בתת המודע שלנו, מתחת למודע שלנו.

 

אז מהי אמונה מקדמת?

אמונה המטיבה עמנו ומסייעת לנו להשיג ולחוות את המטרות וחוויות החיים שאותן אנו מבקשים לעצמנו.

 

איך אמונה בעצם יכולה להגביל אותנו?

המשוואה פשוטה. אמונה יוצרת תפיסה משמע הדרך בה אנו רואים את העולם והתפיסה יוצרת מציאות משמע הדרך בה אנו חווים את העולם. לעיתים אנו מחזיקים באמונות שהוטמעו בתת המודע שלנו בגיל צעיר ע"י הסביבה בה גדלנו והיום הן מחבלות ביצירת מציאות שאנו רוצים לעצמנו. זה יכול לבוא לביטוי בכל האספקטים של חיינו זוגיות קרירה הורות חברויות ועוד. בד"כ נזהה בדרך החוויה התנהגות שלנו שאינה משרתת אותנו יותר, אך אנו מוצאים את עצמנו שוב ושוב על טייס אוטומטי ערים להתנהגות שלנו רק לאחר שחווינו את התוצאות הלא רצויות של התנהגות זו.

 

מהי השיטה, הטכניקה שבה את מטפלת?

טכניקת PSYCH-K ® היא טכניקה טיפול המאפשרת גישה אל תת המודע, שהוא מערכת ההפעלה ההתנהגותית והגופנית שלנו. חוקרי מוח ותודעה טוענים שתת המודע אחראי ל-95% מפעילות הגוף והמחשבה. הטכניקה מאפשרת שחרור מחשבות שחוזרות על עצמן שוב ושוב ויוצרות את המציאות שלנו ע"י יצירת הרמוניה בין שתי אונות המוח.

חלק מהמחשבות החוזרות הן במודע אך החלק הגדול יותר מסתתר בתת המודע.
כאשר מזהים התנהגות לא רצויה, ניתן בעזרת בדיקה פשוטה וקלה למצוא מהי האמונה המגבילה המייצרת לנו את התנהגות הלא רצויה, ואז להחליפה באמונה רצויה שתקדם אותנו.
טכניקת ה- PSYCH-K ® קיימת בעולם כבר מעל 30 שנה והיא נחקרה והוכחה מדעית בעזרת סריקות מוח לפני, בעת ולאחר טיפול. הממצאים הראו שיש שינוי בחיווט הנירוני במוחו של המטופל.

שיטת הטיפול מדויקת מהירה ופשוטה ואינה מצריכה שעות רבות של התעסקות במקור הבעיה – ממאגר פרטי

תרשי לי להציג עובדות מדעיות:

חוקר המוח Jeff Fening ערך מחקר שבו הוא חושף את שינוי החיווט הנוירוני לפני תהליך ה PSYCH-K ® ואחריו. המחקר הצביע על שינויים פיזיולוגים שמתחוללים באדם בעת איזון המערכת והחלפת אמונה מגבילה במקדמת.

לאחר הטיפול, האדם ישנה את הדרך שבה הוא רואה את העולם מתנהל ומתנהג. למעשה, השינויים הם שינויים בתפיסת המציאות. למשל, ילדים מפוחדים משנים את תפיסת האני שלהם לאמיץ, חזק ויכול, וכאשר השינוי הזה קורה, משתנה גם תפיסת המציאות לתפיסה ידידותית, וילדים אלה מצליחים לראות בחוויה אפשרות ולא איום, ללא מאמץ.

אנחנו הם אלה המגבילים את עצמנו.

מחקר מתוך האתר הבינלאומי של  psych-k.com

ענבל מהו הטיפול המוזר ביותר שהיה לך?

באחת הסדנאות שלי, פגשתי את ענת, צעירה בת 35 שסבלה מבעיות אכילה מאז שהיא זוכרת את עצמה. כשפניתי לבקש מתנדבת להדגמת הטכניקה, ענת התנדבה. ההדגמה ערכה כ-5 דקות בלבד. שוחחנו כחודש לאחר מכן, לדבריה השתנו חייה מקצה לקצה. בשיחת הטלפון סיפרה לי שאינה חושבת עוד על אוכל כבעבר, וכבר הצליחה ללא דיאטה לרדת מספר קילוגרמים ממשקלה.

 

ענבל למי הטיפול בטכניקה ה- PSYCH-K ®מתאים?

למעשה הטיפול מתאים לכל אחד בכל סימפטום שמבחינים בו–רפואי, רגשי, טראומות ועד מערכות יחסים וקריירה. ככל שמתמסרים לתהליך, התוצאות מהירות וטובות יותר.

 

למי לא היית ממליצה על טיפול בטכניקה זו?

שיטה זו פחות מתאימה למי שאינו רוצה ומוכן להשתתף בתהליך ולא סומך עליו. יש חשיבות לכוונה בכל סוגי הטיפול והריפוי. אין זה אומר שלא יהיו תוצאות, אך זה יכול להפריע ולעכב.

 

ענבל איזה טיפ את יכולה לתת לקוראים שלנו?

תת המודע לא אוהב שינויים ולכן אתם עלולים למצוא את עצמכם מתנגדים לרעיונות חדשים ואפילו לרצונות שעולים. ההסכמה לשינוי משמעותית במיוחד לחוויית חיים מיטיבה לכן בחרו לכם שינויים קטנים במהלך היום כמו בדרך הנסיעה הביתה באופן בו אתם מחזיקים את הספר שאתם קוראים או מצחצחים את השיניים והסכימו לשינויים קטנטנים בחייכם זה לא יאיים על מערכת ההפעלה משמע תת המודע ואתם תאמנו בינתיים את "שרירי התודעה" ותצרו מעצם השינוי חיווטים חדשים בין ניורוני מוחכם.

 

אז מה השלב הבא למי שבאמת רוצה לעשות שינוי?

אני מזמינה כל מי שמעוניין בדרך חדשה לחוויית חיים נעימה ומקדמת לשיחת יעוץ חינם

 

לקבלת שיחת יעוץ חינם :

ענבל אני רוצה שיחת יעוץ חינם

 

למידע נוסף אתם מוזמנים:

לאתר הבית של ענבל ליבוביץ – מכאן.

לדף הפייסבוק של ענבל ליבוביץ

לדף האינסטגרם של ענבל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »