כל מה שמעניין במקום אחד

לק ג'ל מול פדיקור ומניקור – מה ההבדל?

נשים שבוחרות האם לבצע לק ג'ל או פדיקור ומניקור מחויבות להכיר את ההבדלים. למתבוננת מהצד האפשרויות הללו אולי נשמעות דומות, אך המציאות שונה בתכלית. במאמר הבא נסקור את ההבדלים המהותיים בין פדיקור ומניקור לבין לק ג'ל. כך תדעי בדיוק איזו אפשרות מבין האפשרויות הקיימות היא הנכונה והמתאימה עבורך. אין דבר יותר משמח מאשר לראות את התוצאה שחלמת עליה רוקמת עור וגידים לנגד עיניך. בסוף המאמר ניתן לך גם כמה טיפים לבחירת מניקוריסטית טובה שתבצע את העבודה עצמה.

 

מידת עמידות שונה

אם את מחפשת פתרון לטווח הזמן הקרוב, לק ג'ל עשוי להיות פתרון טוב. העמידות שלו גבוהה, אך אי אפשר להשוות אותה לעמידות של פדיקור ומניקור. הפדיקור והמניקור עמיד לאורך זמן, מבצעים פעולות מהותיות שנועדו להביא לשקט ממושך. אם בא לך לדעת שלא תצטרכי לראות את המניקוריסטית בזמן הקרוב, פדיקור ומניקור בהחלט עשוי להיות פתרון אידיאלי. מכיוון שפדיקור ומניקור פותר בעיות מתחת לפני השטח, אין ספק שהעמידות הינה בהתאם.

 

מריחת לק מול טיפול עמוק

מי שעברה קורס לק ג'ל אינה בהכרח יכולה לבצע פעולות של פדיקור ומניקור. לרוב נשים שמגיעות למצב שהן עוברות פדיקור ומניקור הן נשים שצריכות טיפול עמוק. כאלה שסובלות מציפורן חודרנית או כל מיני בעיות אחרות. בסוף הטיפול ניתן יהיה גם למרוח לק, אך זוהי לא המהות העיקרית שלו. מבחינתך אם את מטפלת בבעיה שמטרידה אותך, זוהי בהחלט בשורה משמחת שתגרום לך להיות מרוצה.

 

עלויות כספיות מגוונות

כמה תצטרכי לשלם על טיפול לק ג'ל? זה מאוד תלוי מהי הדרישה שלך מאותה מניקוריסטית. אך באופן טבעי מכיוון שמדובר רק על מריחת לק ג'ל, העלות תהיה נמוכה באופן כללי. לעומת זאת, טיפול מניקור פדיקור הוא טיפול מעמיק ויסודי, העלות תהיה בהתאם לכך. לכן אם את מגיעה עם תקציב נמוך, עלייך לקחת את העניינים הללו בחשבון מבעוד מועד. כל עוד תבחרי את הבחורה הנכונה שתטפל לך בציפורניים, תהני משקט ארוך טווח ובלי כאבי ראש.

 

איך בוחרים מניקוריסטית?

  • הכשרה מתאימה

על מנת שתבחרי את האישה הנכונה, חובה עלייך לוודא כי היא עברה את ההכשרה המתאימה. בין אם מדובר על קורס לק ג'ל או קורס מניקור פדיקור מקיף ויסודי.

  • זמינות גבוהה

מידת הזמינות משתנה בין נשות מקצוע שונות, באחריותכם לבחון זאת טרם הפנייה. כך לא תמצאי את עצמך במצב בו את פונה למניקוריסטית שהזמינות שלה נמוכה בהרבה לעומת אחרות.

  • המלצות ממטופלות

אין חכם כבעל ניסיון, בטח כאשר זה נוגע לטיפולי מניקור פדיקור או לק ג'ל. למה שלא תשמעי מה יש למטופלות לספר? הן בוודאי יכולות להאיר את עינייך, ולשים את האצבע על דברים חשובים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »