כל מה שמעניין במקום אחד

מדוע בית הסוכן Probit הוא הבחירה המומלצת לסוכני ביטוח עצמאיים?

בתי סוכן הם חוליית החיבור בין החברות לסוכנים עצמאיים, והם מציעים מגוון שירותים המקלים על הסוכנים להתמקד במה שהם עושים הכי טוב – מכירת ביטוחים ומתן שירות ללקוח. 

אחד מבתי הסוכן המובילים בישראל, הוא בית הסוכן של קבוצת probit, אתו עובדים בשיתוף פעולה עשרות רבות של סוכנים וסוכנות, למנהליו יש שנים של ניסיון ומומחיות מעמיקה ומציעים בו לסוכנים עצמאיים שרוצים להצטרף פתרונות מותאמים אישית. 

התמחות במגוון תחומים

אם אתם "ספצים" בתחום מסוים, למשל ביטוחי פרט, ב-Probit שמים דגש על גישה "הוליסטית" במתן שירות ללקוח ומעבירים את כל הסוכנים שלהם הכשרות מקצועיות בכלל התחומים.

כך שאם עד היום פנסיות והשתלמות לא היו הצד החזק שלכם, ב"פרוביט" ידאגו שיהיה לכם את כל הידע שלו אתם זקוקים כדי להרחיב את ההצעה ללקוחות ולהגדיל את המכירות שלכם.

תמיכה מקצועית ושירותית

בית הסוכן Probit מציע לסוכנים שלו תמיכה מלאה, כולל משרדים ברחבי הארץ, שרותי תפעול ואפילו גישה למערכת ממוחשבת מתקדמת, שהיא מעין מרכז שליטה על כל הלקוחות שלכם כדי לסייע לכם להתמודד וצלוח את כל התהליכים.

סוכנים

הסכמים מגוונים ומעולים

ל-Probit יש שותפות איתנה עם כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים, מה שיוודא שאתם תוכלו להציע ללקוחות שלכן מגוון רחב של מוצרים בתנאים מועדפים.

כמו כן, השותפויות האלו מאפשרות לבית הסוכן לתת לסוכנים שעובדים איתו בשיתוף פעולה הסכמים מעולים, כך שגם התנאים שיש לכם היום יכולים להשתפר. 

התאמה אישית ועידוד מכירות

לכל סוכן ביטוח עצמאי יש צרכים ודרישות שונות. בית הסוכן Probit מתאים את שירותיו באופן אישי לכל סוכן וסוכנת, מה שיאפשר לכם להגביר את אפקטיביותו ולהגיע להצלחה.

אחד מהיתרונות המשמעותיים בהצטרפות לבית הסוכן Probit הוא התמיכה בכל שלבי המכירה. היכולות המקצועיות של הצוות, והמעטפת האישית שהם מספקים, יסייעו לכם לגייס לקוחות בצורה יעילה ומוצלחת.

המשך הצלחה עם בית הסוכן Probit

לסיכום, בית סוכן הוא חלק חשוב ומרכזי במערכת הביטוח הישראלית. בתי סוכן מציעים לסוכני ביטוח עצמאיים תמיכה מקצועית, כלים עסקיים מתקדמים וניהול אפקטיבי של הפוליסות שלהם. בעזרת בית סוכן, סוכני ביטוח יכולים לרכז את כוחותיהם במה שהם יודעים לעשות הכי טוב – מכירת ביטוחים ושירות ללקוחותיהם.

בית הסוכן Probit, לדוגמה, מציע שירותים מגוונים ומתקדמים שמטרתם לייעל את עבודת הסוכן ולשדרג את השירות שהוא מציע ללקוחותיו. בית הסוכן Probit מתאים את שירותיו לצרכים ולדרישות האישיות של כל סוכן, ובכך הוא מאפשר לסוכן לפעול באפקטיביות מרבית ולהגיע להצלחה.

כדאי לזכור שבית סוכן הוא לא רק שותף עסקי, אלא גם שותף למסע. הצטרפות לבית סוכן, היא לא רק החלטה עסקית, אלא גם צעד חשוב לעתיד המקצועי שלכם.

על פי הניסיון של סוכנים רבים, הצטרפות לבית סוכן יכולה להוות מעין מדריך להצלחה, שיעזור לסוכן להתמקד במה שחשוב באמת – לתת שירות מקצועי ואישי ללקוחותיו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

סוכנים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »