כל מה שמעניין במקום אחד

משפצים את הבית? קבלו טיפים להוזלת התהליך!

דיברתם על זה כבר זמן מה עם בת או בן הזוג, ועכשיו החלטתם ללכת על זה בכל הכוח? כדאי שתדעו כיצד ניתן לעשות את השיפוץ שאתם חולמים עליו – במחיר שפוי. שיפוץ הוא עסק יקר, שכולל החלפת רהיטים, צביעה, שינויים בחללים ובנייה קלה. לכל אלו יש עלויות כספיות, שמצטברות לסכומים משמעותיים. עם הטיפים הנכונים תוכלו גם לשפץ את הבית כמו שאתם רוצים וגם להוזיל את כל התהליך.

 

בחסות לאומי

 

תכנון מקדים

החלטתם לשפץ את הבית? סביר להניח שמרגע קבלת ההחלטה תמצאו את עצמכם מחפשים מספרי טלפון של בעלי מקצוע שונים ונכנסים לאתרי אינטרנט של חנויות ריהוט מובילות. לפני שאתם מבצעים תשלום כלשהו הקשור לשיפוץ שלכם, מוטב לעצור רגע ולהשקיע זמן מה במחשבה. תכנון מקדים לשיפוץ שלכם יאפשר חיסכון בעלויות, מבלי להתפשר על מהות השיפוץ.

כשאנו מדברים על תכנון מקדים, אנחנו מדברים על כמה שאלות חשובות שישפיעו על השיפוץ שלכם. מה אתם מעוניינים לשנות בבית? מה אתם רוצים להשאיר? על אילו דברים לא תהיו מוכנים להתפשר? מה לוחות הזמנים בהם תרצו שיבוצע השיפוץ? תכנון מקדים של השיפוץ עצמו, עוד לפני רכישת רהיטים והזמנת בעלי מקצוע, יאפשר לכם להבין את התהליך אותו אתם מעוניינים לעבור, מבלי שתצטרכו לבצע הוצאות כספיות שיתבררו כמיותרות ולא הכרחיות בהמשך.

 

היסגרו על מקור המימון שלכם

שיפוץ עולה כסף – ולא מעט. כל מי ששיפץ בעבר את הבית מכיר את החשיבות של עבודה עם תקציב. התקציב ישמש אתכם לרכישת רהיטים, צבע ולשכירת השירותים של בעלי המקצוע השונים. כדי להעמיד תקציב מתאים לשיפוץ שלכם, צריך להבין מהו מקור המימון העיקרי.

מקור המימון תלוי בין היתר באדם שמבצע את השיפוץ. למשל, יחיד עם משכורת נמוכה יתקשה להעמיד מקור מימון שלא יפגע בו בצורה כלכלית. גם משפחות עם ילדים, שההוצאות שלהם גבוהות יותר, עשויים להתקשות במציאות מקור מימון. במקרים האלו ניתן לקחת הלוואה, או לחסוך באופן ייעודי לשיפוץ, כדי למנוע קשיים כלכליים במהלך השיפוץ או אחריו.

 

בעלי מקצוע?

אתם עשויים למצוא את עצמכם במהלך השיפוץ עובדים עם בעלי מקצוע מגוונים – צבעים, נגרים, קבלנים, חשמלאים ומעצבי פנים, בין היתר. המטרה שלהם היא לסייע לכם בשיפוץ באמצעות היכולות המקצועיות שלהם ובאמצעות ההכשרה אותה הם עברו.

תשלום לאותם בעלי המקצוע מייקר מן הסתם את עלות השיפוץ. אולי תתפלאו לשמוע, אבל ניתן לחסוך בתשלומים הללו באמצעות ביצוע הפעולות בעצמכם. יש לכם חוש טוב לעיצוב? תוכלו לעצב ללא עזרה ממעצב פנים. אוהבים לצבוע? לא תצטרכו לשלם לצבעי אם תעשו זאת בעצמכם.

 

השוואות מחירים

ביצעתם תכנון מקדים לשיפוץ שלכם, והבנתם שאתם צריכים לרכוש כמה רהיטים? השוואת מחירים היא שיטה שתאפשר לכם לרכוש את הרהיטים שאתם זקוקים להם במחירים הזולים ביותר.

ניתן למצוא רהיטים רבים שיתאימו לשיפוץ אותו אתם מתכננים בחנויות רהיטים שונות. תוכלו להשוות בין מחירים באתרי האינטרנט או בחנויות עצמן. לאחר ביצוע ההשוואה, תוכלו לבחור את הרהיט שמתאים לכם מבחינת המחיר ומבחינת הנראות, מה שיחסוך לכם כסף מבלי להתפשר על הנראות.

 

שימו לב למותגים

באופן טבעי, אנו נוטים לפנות אל מותגים בתחומים שונים כאשר אנחנו רוצים לבצע רכישה כלשהי. אם נרצה למשל לקנות בגד מסוים, סביר להניח שנלך לחפש בחנויות שונות של מותגי אופנה מובילים.

הדבר הגיוני, מכיוון שמותגים משקיעים בפרסום ושיווק על מנת שאנחנו נרכוש אצלם. מוצרי מותגים נחשבים ליקרים יותר, גם בתחום הריהוט. חפשו רהיטים בחנויות שאינן מזוהות עם מותגים. תוכלו למצוא רהיטים יפים לבית במחירים אטרקטיביים.

 

כתבה זו אינה מהווה הצעה או התחייבות למתן הלוואה. אישור כל הלוואה, סכומה ותנאיה נתונים לשיקול דעתו הבלעדי של הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »