כל מה שמעניין במקום אחד

פצועי צה"ל בדרגות שונות

פצועי צה"ל 

מדינת ישראל נמצאת במלחמה אין סופית החל ביום הקמתה וכתוצאה מכך יש הרבה מאד הרוגים ופצועים בדרגות שונות. משרד הביטחון אמור לטפל בכל אחד מפצועי צה"ל על פי חומרת הפגיעה שלו. מדובר במערכת מסועפת המטפלת בפצועים רבים שמספרם הלך וגדל עם השנים. בעקבות המלחמה הנוכחית שהחלה בתאריך 7 באוקטובר 2023 קפץ באופן מהותי ביותר מספרם של פצועי צה"ל מכל היחידות הצבאיות כמו גולני, גבעתי, צנחנים, שריון, הנדסה קרבית ועוד. 

אחת הפציעות המוכרות ביותר היא פוסט טראומה אשר פוגעת בחיילים שנחשפים למראות קשים תוך כדי הקרבות כמו חברים שלהם שנהרגו או שנפצעו קשה. המראות והקולות הללו לא עוזבים אותם לאורך שנים והם סוחבים על גבם את הזיכרונות הקשים מהמלחמה. לאור זאת הם מטפלים בנושא פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון כדי לקבל את מלוא הזכויות וההטבות המגיעות להם. כיוון שיש דרגות שונות של מחלה זו, יש לפעול מול הגורמים הרלוונטיים כדי לקבל את ההכרה התואמת את מצבו הבריאותי של החייל בסדיר, איש הקבע או איש כוחות הביטחון הכלליים.

ההתנהלות של פצועי צה"ל 

בהתאם למצבו הרפואי של כל פצוע, לאחר קבלת הטיפולים מצילי החיים בבתי החולים, הוא פונה לעורך דין אשר מתמקצע בסיוע משפטי מול המערך המסועף של משרד הביטחון. אם כל אחד מפצועי צה"ל יפעל באופן עצמאי מול הגורם הממשלתי קיימת סבירות גבוהה שהוא לא יצליח לקבל את כל מה שמגיע לו. לכן ההמלצה היא לפנות לגורם מקצועי משפטי שהוא בעל ידע עצום ויש לו יכולות ומיומנות כיצד להתמודד מול עורכי הדין שלהם וזאת כדי להשיג את המיטב עבור הלקוח שלו. 

קבלת אחוזי נכות 

פצועי צה"ל עברו ימים, שבועות וחודשים קשים מנשוא ולכן המטרה שלהם היא לקבל ממשרד הביטחון את ההכרה הראויה וליהנות מההטבות המגיעות להם על פי חוק. לא מתאימה להם התנהלות שכוללת אין ספור טרטורים כדי להשיג מסמך זה או אחר, או לעבור שוב ושוב ועדות רפואיות שלעיתים חבריה מפקפקים באמינות דבריהם של הפצועים. 

תביעה משפטית נגד משרד הביטחון 

לכן הדרך המיטבית עבור פצועי צה"ל היא להיעזר בעורך דין מומחה אשר ילווה אותם לאורך כל הדרך, יעניק להם את מלוא המידע הדרוש להם, ינחה ויכוון אותם עד קבלת מלוא הסיוע המגיע להם מהמדינה. לאור הניסיון רב השנים שלו בהתמודדות עם האגפים השונים במשרד הביטחון, עורך הדין יודע מהי האסטרטגיה הנכונה בכל סיטואציה ולכן בוחר בה.

עורך דין זה גם מלווה את כל אחד מלקוחותיו מבין פצועי צה"ל לוועדות הרפואיות ומפרט בפני חברי הוועדה את הנקודות החשובות ביותר אשר יובילו להכרה בנכותו של התובע על פי שיעור הנכות שתואם את מצבו. לאחר קבלת האישור הנכה יהיה זכאי לקצבה, לטיפולים ולהטבות נוספות על פי הקביעה. 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

עסק

למה עצמאיים צריכים להעסיק רואה חשבון?

בשנים האחרונות ניתן לראות לא מעט שינויים שהתרחשו בשוק העבודה, ביניהם ההעדפה של עובדים שכירים להפוך לעצמאיים וחופשיים ממעסיקים. בין אם מונעים על ידי הרצון לאוטונומיה רבה יותר, רצון לפיתוח מקצועי או תגובה לשינויים כלכליים – העבודה העצמאית מציעה יתרונות רבים.

קרא עוד »
בית מעוצב

מעצבים מחדש: רעיונות עיצוב לכל חדרי הבית

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר עבור כל מי שמעוניין ליצור סביבת מגורים נעימה, מזמינה ופונקציונלית. במאמר זה נעניק לכם כמה רעיונות מעניינים לעיצוב המטבח, הסלון, חדר הילדים, חדר ההורים ועוד – המשיכו לקרוא.

קרא עוד »
בישול בבית

בישול ביתי: הכירו מזונות טעימים שהם גם בריאים

החיים המודרניים שלנו מנוהלים לרוב על ידי מרכיבי נוחות בשגרת יומנו, ולכן כך גם אפשרויות האוכל שאנו צורכים מצטמצמות לכדי היצע נגיש ומגוון, אך גם תעשייתי ברובו. בשנים האחרונות נוצרה מודעות הולכת וגוברת לתזונה בריאה ומאוזנת, כשהבישול הביתי מעניק שלל יתרונות תזונתיים נוסף על חוויה קולינרית מיוחדת.

קרא עוד »